Stare gry z Nintendo 64

Stare gry z Nintendo 64

Przegląd do Might gier i Magic- Heroes Kingdoms

Przegląd

Might and Magic Ubisoftu, Heroes Kingdoms (MMHK) to gra on-line strategii, gdzie można wydawać rozkazy, w czasie rzeczywistym, do bohaterów i miasteczkach w całej serii serwerów.

MMHK skutecznie wypełnia niszę, która jest gdzieś pomiędzy dorywczo gier i czas głodny czasie rzeczywistym gier strategicznych. Pomyśl Plemiona czy Grepolis bez konieczności ustawić alarm, który obudzi Cię w środku nocy na unik ataku.

Do długoterminowego weterana build-a-kill (Command and Conquer, Populous, Settlers, cywilizacyjne) to było niebo wysłana. Będąc zagrożone rozwodem po rozegraniu sezonu Tribal Wars (ustawienie alarmu mnie obudzić się w środku nocy, „po prostu wychodziły” partii, skręcanie dół jedzenie i pośpiechu od stołu, znikają podczas filmów) to z drżeniem i wielkim poczuciem winy, że zacząłem nową grę.

MMHK pozwala umieścić tyle czasu, ile chcesz w grze (lub za mało), nie rezygnując z prawdziwego życia i relacji. Można rozciągnąć lub zmniejszyć czas na wiele działań, aby dostosować, gdy idziesz do zalogowania się w następnym. Jest nawet wbudowany „pora nocna”, gdzie ataki na graczy zaprzestania i armie obóz na noc. (23: 00-09: 00)

Istnieje możliwość ustawienia pomocnika , a także, by wspólnie uruchomić swoje królestwo na ciebie jak na tamte czasy, kiedy koniecznie musisz „odejść od laptopa!”

Bez wątpienia, Might and Magic: Heroes Kingdoms zapisywane moje małżeństwo!

Wygrana

Istnieje kilka sposobów, aby wygrać mecz.

Głównym z nich jest, aby być członkiem zwycięskiego sojuszu w „The War na łzy”. Ta toczy się między klanami o kontrolę nad „Tears of Asha”. Pierwszy sojusz zbudować 13 struktur Graal trzymać 13 łzy, i przytrzymać je przez 14 dni, kończy grę i zgłaszane są zwycięzców. Gdy tak się dzieje, rozpoczyna się nowy sezon.

Artykuł napisany przez: